PR Akademie #social
PR Akademie pro knihovny se zaměřením na sociální sítě
Od roku 2016 spolupořádá SDRUK PR Akademii pro knihovny. Letos na podzim bychom rádi otevřeli PR Akademii ve variantě #social, tedy plně zaměřenou na sociální sítě.
Pilotní běh s 16 účastníky z neziskových organizací se již uskutečnil v lednu 2019. Frekventanti ocenili, že měli možnost pracovat a konzultovat se špičkovými lektory z oboru, a dostali příležitost si vše mnohokrát zkusit v praxi.
"Kdybych měla vyslovit nahlas jedno slovo, které se mi s letošní PR akademií spojuje, pak by to byla “praxe”. Trochu teorie, několik zajímavých čísel, uvedení do problému, ale hlavně PRAXE. Tréninky, konzultace, dril, řešení problémů, které nastanou, když se teorii snažíte převést do praxe.
Začala jsem objevovat Business Manager a plánovat cílené reklamy, musela jsem točit insta stories, venku na ulici natáčet video a následně ho sestříhat. A zjistila jsem, že to všechno půjde, i když to bude chtít ještě hodně procvičování."
Katka Šímová, Městská knihovna Tábor
Rádi bychom vás pozvali na PR Akademie #social určenou PR pracovníkům a ředitelům knihoven, muzeí, galerií a dalších kulturních institucí. Pořádání zajišťuje Sdružení knihoven ve spolupráci se Studijní a vědeckou knihovnou Plzeňského kraje a Věrou Ondřichovou.
- Termíny: 17. a 18. října, 31. října a 1. listopadu, 14. a 15. listopadu 2019 (celkem šest dnů)
- Místo konání: Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje (Smetanovy sady 2, Plzeň)
- Účastnický poplatek: Early Birds (do 15. 7.) 8 000 Kč, Standard (do 15. 9.) 9 100 Kč
Na koho se můžete těšit
- Organizace, řízení: Věra Ondřichová, Komunikace21,
- Facebook, FB reklama: Andrea Bubníková, ateliér Alfred Kašpar
- Instagram: Kristýna Szkanderová, Tereza Čencová, agentura We are Signature
- Produktová fotografie: David Ondřich, Komunikace21, Radek Jína ateliér Alfred Kašpar
- Video obsah: Jaroslav Kratochvíl, režisér dokumentárních filmů ČT
- Práce s kamerou a postprodukce: Zdeněk Chaloupka, fotograf, kameraman ČT a nezávislých projektů
Obsah
Strategické plánování
- analýza komunikace, nastavení cílů, rozpoznání cílovek, určení komunikačních kanálů
Sociální sítě pro knihovny a projekty
- k čemu využít kterou síť, využití Youtube, LinkedIn a Twitteru
- informace o dalších používaných sítích
FB a Instagram
- k čemu jsou a jak na ně
- jaké formáty existují, jak je použít
- brainstorming, kreativa
- úvod do produktového fotografování
- použití, nastavení, optimalizace reklam
Video
- teoretický základ
- práce s kamerou a střihovým software
- práce s námětem, scénáristická příprava
- natáčení filmu
- střih, postprodukční práce
Harmonogram akademie
REGISTRACE UZAVŘENA.