Sdružení knihoven ČR
Předseda:RNDr. Tomáš Řehák
Sídlo:Mariánské náměstí 98/1, 110 00 Praha 1
Tel./Fax.:+420 222 113 456/+420 734 684 729
IČ:70282170
DIČ:CZ70282170 - nejsme plátci DPH
Číslo účtu:2300910355/2010, Fio banka a.s.
   

Informace pro účastníky a přihláška 2014

Pořadatel: Sdružení knihoven ČR a Ústřední knihovnická rada ČR
Místo konání: Univerzita Palackého v Olomouci, Právnická fakulta, tř. 17. listopadu 8, 771 11 Olomouc
Termín: 9.-11. 9. 2014

Vážení, děkujeme Vám za zájem. Registrace byla ukončena 27. srpna 2014.

Program
V přihlášce si prosím zvolte programové bloky dle svého zájmu. První odpoledne je zajištěno simultánní tlumočení do češtiny. Workshop Liv Saeteren ve středu 10. září bude probíhat v anglickém jazyce.

Účastnický poplatek zahrnuje náklady na konferenci bez ubytování, stravy a sborníku, které si prosím v přihlášce objednejte zvlášť.
Zvýhodněni jsou zástupci institucionálních členů SDRUK (libovolný počet z členské knihovny SDRUK), přednášející, moderátoři programových bloků a studenti denního studia knihovnických škol. Pro množící se zájem lze letos nově zvolit účast u běžných účastníků na jeden, dva nebo všechny tři dny:
Běžný účastník s účastí 3 dny: 1100,- Kč;
Běžný účastník s účastí 2 dny: 600,- Kč;
Běžný účastník s účastí 1 den: 300,- Kč;
SDRUK (sleva 150,- Kč): 950,- Kč;
Přednášející a moderátoři (sleva 350,- Kč): 750,- Kč;
Studenti denního studia na knih. školách: 400,- Kč.

Ubytování
Nabízené ubytování se snídaní vychází z kapacitních možností kolejí. Je zajištěno:
- ubytování pro jednu osobu ve dvoulůžkovém pokoji, příslušenství pro 1 osobu (typ A)
- ubytování pro jednu osobu ve dvoulůžkovém pokoji, příslušenství pro 2 osoby (typ B)
- ubytování pro dvě osoby ve dvoulůžkových pokojích, příslušenství pro 4 osoby (typ C).
Pro snadnější začlenění do jednotlivých pokojů uvádějte v poznámce spolubydlící(ho).
Ubytování pro 1 osobu v pokoji obsazeném 2 účastníky lze objednat jen na obě noci.

Stravování
Snídaně je zajištěna v rámci noclehu.
Obědy zahrnují polévku, hlavní jídlo a nápoj: 80,- Kč.
Večeře zahrnuje hlavní jídlo a nápoj: 70,- Kč.
9. 9. 2014 bude společenský večer s občerstvením, proto není objednávána večeře.
Nově nabízíme jídelní lístek, v přihláškách si můžete dle chuti libovolně objednat buď jídlo běžné nebo vegetariánské.
Úterý 9. 9. 2014
Oběd běžný: polévka hovězí s těstovinou, moravský vrabec, houskový a bramborový knedlík, dušené zelí, nápoj.
Oběd vegetariánský: polévka zeleninový vývar s těstovinou, zeleninové rizoto sypané sýrem, rajčatový salát, nápoj.
Středa 10. 9. 2014
Snídaně běžná: čaj, káva Nescafé classic, mléko, cukr, obložený talíř (sýr eidam, šunka, džem, máslo, zelenina), chléb, pečivo.

Snídaně vegetariánská: čaj, káva Nescafé classic, mléko, cukr, obložený talíř (sýr eidam, 1 ks jogurt bílý, džem, máslo, zelenina), chléb, pečivo.
Oběd běžný: polévka kulajda, přírodní kuřecí plátek, rýže, okurkový salát, nápoj.
Oběd vegetariánský: polévka kulajda, smažený květák, brambory, okurkový salát, nápoj.
Večeře běžná: francouzské brambory, sterilovaný okurek, nápoj.
Večeře vegetariánská: 2x vejce, houbová omáčka, houskový knedlík, nápoj.
Čtvrtek 11. 9. 2014
Snídaně běžná: čaj, káva Nescafé classic, mléko, cukr, obložený talíř (šunkový salám, vejce med, máslo, zelenina), chléb, pečivo.
Snídaně vegetariánská: čaj, káva Nescafé classic, mléko, cukr, obložený talíř (tavený sýr, vejce, med, máslo, zelenina), chléb, pečivo.
Oběd běžný: polévka zeleninová, smažený vepřový řízek, brambory maštěné, rajčatový salát, nápoj.
Oběd vegetariánský: polévka zeleninová, toskánské špagety sypané sýrem, ovoce, nápoj.
Pozn.: po dohodě s menzou lze zajistit bezlepkovou stravu (mimo pečivo), prosím o individuální poznámku v přihlášce.

Časy stravování:
9. 9. 2014

oběd: 11:00 - 13:30 hodin; večeře: společenský večer s rautem od 19:00 hodin;
10. 9. 2014
snídaně: 7:00 - 9:00 hodin; oběd: 11:30 - 14:00 hodin; večeře: 18:00 - 19:30 hodin;
11. 9. 2014
snídaně: 6:30 - 8:00 hodin; oběd: 11:30 - 13:00 hodin;

Sborník: 200,- Kč

Registrace

Upozorňujeme na závaznost přihlášky.
Storno poplatky v termínu 1. 8. až 3. 9. 2014: 25 % celkového vložného.
Storno poplatky v termínu od 4. 9. 2014 do 8. 9. 2014: 50 % celkového vložného.

Firmy:
Firma 1 - kapacita vyčerpána - vložné 12.000,- Kč zahrnuje:

Prezentace do 15 minut. (Max. tři firmy dle pořadí přihlášení.)
Stolek s možností prezentace firemních materiálů, umístění stolků v místě, kde všichni účastníci budou pravidelně procházet (před vstupem do konferenčního sálu) 9. až 10. září 2014.
Firemní prezentace ve sborníku 2 strany A5 - viz *. Nutno zaslat e-mailem do 14. 7. 2014.
Jeden kus sborníku.
Možnost dodání firemních materiálů (informační brožurky, tužky, bloky, tašky, apod.) pro rozdání do tašek jednotlivým účastníkům. (Počet účastníků bude upřesněn po skončení registrace, cca 250).
Účast zástupců firmy na programu akce.
Ubytování a strava pro 1 zástupce firmy.

Firma 2 vložné 8.000,- Kč zahrnuje:
Stolek s možností prezentace firemních materiálů, umístění stolků v místě, kde všichni účastníci budou pravidelně procházet
(před vstupem do konferenčního sálu) 9. až 10. září 2014.
Firemní prezentace ve sborníku 2 strany A5 - viz *. Nutno zaslat e-mailem do 14. 7. 2014.
Jeden kus sborníku.
Možnost dodání firemních materiálů (informační brožurky, tužky, bloky, tašky, apod.) pro rozdání do tašek jednotlivým účastníkům. (Počet účastníků bude upřesněn po skončení registrace, cca 250).
Účast zástupců firmy na programu akce.
Ubytování a strava pro 1 zástupce firmy.

Firma 3 vložné 5.000,- Kč zahrnuje:
Firemní prezentace ve sborníkuy 2 strany A5 - viz *. Nutno zaslat e-mailem do 14. 7. 2014.
Jeden kus sborníku.
Možnost dodání firemních materiálů (informační brožurky, tužky, bloky, tašky, apod.) pro rozdání do tašek jednotlivým účastníkům. (Počet účastníků bude upřesněn po skončení registrace, cca 250).
Účast zástupců firmy na programu akce.
Ubytování a strava pro 1 zástupce firmy.

Budete-li mít zájem přihlásit se ve dvou či více osobách, přihlaste prosím tyto osoby jednotlivě jako "Firma další osoba". Bude účtována jen strava dle výběru a nocleh.

* Specifikace technických požadavků na dodání firemních inzercí:
formát: A5, 148 x 210 mm (na výšku) + přesah na spad 4 mm
data: pdf v tiskové kvalitě
barevnost: CMYK
rozlišení: 300 dpi
způsob tisku: čtyřbarevný digitální tisk

Informace pro účastníky:
Mapku areálu Univerzity Palackého naleznete zde a také zde.
Účastníci, kteří mají zajištěno ubytováni v kategorii "A", budou ubytováni na koleji gen. Svobody. Mapku naleznete zde.
Účastníci, kteří mají zajištěno ubytování v kategorii "B" budou ubytováni na koleji gen. Svobody a J. L. Fischera. Mapku naleznete zde a zde.
Účastníci, kteří mají zajištěno ubytování v kategorii "C" budou ubytováni na koleji gen. Svobody. Mapku naleznete zde.
Pro orientaci v areálu UPOL a od zastávek městské hromadné dopravy budou vyvěšeny cedule s šipkami.

Registrace účastníků je možná již od 11:00 hodin.

Průběžný seznam přihlášených naleznete zde.

Kontakt:
Sdružení knihoven ČR, sdruksdruk.cz, tel. 596 138 240 (pí Eva Štěpánová)

Copyright © 2017 Sdružení knihoven ČR Tvorba www stránek Winternet